Chat with us, powered by LiveChat Regulamin konkursu " Pokaż jak śpi twój zwierzak"

Regulamin konkursu „Pokaż jak śpi twój zwierzak”

(dalej jako „Regulamin”)

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Konkurs jest organizowany pod nazwą „Pokaż jak śpi twój zwierzak” (dalej jako „Konkurs”).
  2. Organizatorem Konkursu jest spółka Wizjo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 2, 35-501 Rzeszów, KRS: 0000801955; REGON: 384255478, NIP: 5170401485, adres elektroniczny: salon@panmaterac.pl (dalej jako „Organizator”).
  3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na profilu Facebook-owym https://www.facebook.com/PanMaterac w dniach 05.02.2025 – 19.02.2025 roku.
  4. Przed wzięciem udziału w Konkursie Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem.
  5. Uczestnictwo w Konkursie ma charakter dobrowolny i nieodpłatny..
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany okresu trwania Konkursu. Informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana Uczestnikom Konkursu w takiej samej formie w jakiej nastąpiło ogłoszenie Konkursu.

§2 WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  1. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
  2. Zaakceptowanie Regulaminu jest całkowicie dobrowolne, jednakże jego brak uniemożliwia uczestnictwo w Konkursie. Wysyłając Zgłoszenie Konkursowe uczestnik oświadcza, że akceptuje niniejszy Regulamin.
  3. Uczestnikiem Konkursu (dalej: Uczestnik) może być każda osoba fizyczna, która:
    • posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego;
    • nie jest pracownikiem Organizatora lub nie zasiada w organach spółki Organizatora;
    • nie jest członkiem rodziny pracownika Organizatora.
  4. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków:
    • osoba biorąca udział w Konkursie musi posiadać status Uczestnika zgodnie z § 2 ust. 3 Regulaminu;
    • wykonać zdjęcie prezentujące w sposób oryginalny i artystyczny dowolne zwierzę domowe podczas snu i zamieścić je w komentarzu pod postem konkursowym (dalej jako Zadanie konkursowe). Uczestnik wysyłając Zadanie konkursowe oświadcza, że posiada pełnię praw autorskich do Zadania Konkursowego, które zamieszcza w komentarzu na profilu Facebook-owym Pan Materac. Zaproponowane prace muszą być wynikiem wyłącznej twórczości Uczestnika Konkursu, który je nadesłał. Uczestnik oświadcza, że posiada autorskie prawa osobiste i majątkowe do przesłanego zdjęcia, nieograniczone prawami osób trzecich.
    • celem uniknięcia wątpliwości Organizator wskazuje, że termin zwierzę domowe, o którym mowa powyżej, oznacza każde oswojone zwierzę, które zamieszkuje z człowiekiem w jego domu lub jego otoczeniu i pełni funkcję towarzyską, rekreacyjną lub terapeutyczną. Do zwierząt domowych zaliczają się m.in. psy, koty, króliki, świnki morskie, chomiki, papugi, szynszyle oraz inne zwierzęta trzymane w warunkach domowych, w tym niektóre gady i ryby akwariowe. Definicja ta nie obejmuje zwierząt hodowlanych trzymanych w celach produkcji żywności lub innych celach gospodarczych, takich jak bydło, drób czy trzoda chlewna.
  5. Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z uczestnictwa w Konkursie, jeżeli Uczestnik ten lub jego zgłoszenie, nie spełnia warunków określonych w niniejszym Regulaminie lub narusza postanowienia niniejszego Regulaminu.
  6. Uczestnik zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  7. W przypadku gdy praca konkursowa zawierać będzie wizerunek Uczestnika, Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku w celach związanych z organizacją i rozstrzygnięciem Konkursu. Uczestnik zobowiązuje się jednocześnie nie naruszać prawa do cudzego wizerunku.

§3 ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU

  1. Organizator wskazuje, że w Konkursie zostanie wyłonionych spośród Uczestników 10 (słownie: dziesięciu) Zwycięzców. Wyboru zwycięzców Konkursu dokona 3 osobowa komisja powołana przez Organizatora (dalej: Komisja). Komisja dokona oceny Zadań Konkursowych, uwzględniając w szczególności ich oryginalność, jakość, pomysłowość oraz kreatywność i na tej podstawie wyłoni 10 (słownie: dziesięciu) Zwycięzców. Zwycięzcy oraz ich Zadania konkursowe zostaną opublikowane na profilu Facebook-owym https://www.facebook.com/PanMaterac w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia Konkursu.
  2. Ocenie podlegają jedynie zgłoszenia konkursowe spełniające warunki określone w niniejszym Regulaminie.
  3. Uczestnik Konkursu, który zostanie nagrodzony, zostanie także powiadomiony o wygranej poprzez wiadomość wysłaną przez Organizatora za pośrednictwem serwisu Facebook w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia Konkursu.
  4. Uczestnik Konkursu, który zostanie nagrodzony (dalej: Zwycięzca), zostanie o tym poinformowany w sposób, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu. Następnie Zwycięzca powinien skontaktować się z Organizatorem, celem podania danych niezbędnych do przekazania Nagrody, drogą mailową na adres: marketing@panmaterac.pl w terminie do 5 dni roboczych od momentu poinformowania przez Organizatora o przyznaniu nagrody (dalej: Zgłoszenie nagrody).
  5. Zgłoszenie nagrody powinno zawierać imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu Zwycięzcy.
  6. Brak przesłania przez Zwycięzcę Zgłoszenia nagrody w terminie wskazanym w ust. 4 niniejszego paragrafu; lub przekazanie przez niego Zgłoszenia nagrody po upływie tego terminu; lub przekazanie Organizatorowi niepełnych lub nieprawdziwych informacji, o których mowa w ust. 5 powyżej Regulaminu, jak i podejmowanie przez Zwycięzcę działań sprzecznych z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, tak w trakcie, jak i po zakończeniu Konkursu – równoznaczne będzie z utratą prawa Zwycięzcy do Nagrody.
  7. Jeżeli Zwycięzca zostanie wykluczony przez Komisję z przyczyn określonych w niniejszym Regulaminie, Komisja na jego miejsce wyłoni kolejnego Zwycięzcę, który wedle jej oceny zajął miejsce niżej bezpośrednio przed wykluczonym Zwycięzcą wyłonionym pierwotnie przez Komisję.

§4 NAGRODY

  1. Dziesięciu Zwycięzców Konkursu otrzyma nagrodę w postaci legowiska dla zwierzęcia domowego, którego przedstawienie graficzne stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu (dalej jako „Nagroda”). Nagroda jest dostępna w różnych kolorach, zaś przedstawienie graficzne ma jedynie wyraz poglądowy. Organizator zastrzega sobie prawo do decydowania o kolorze nagrody podczas rozstrzygania Konkursu i przyznawania Nagród.
  2. Uczestnikowi nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę lub nagrodę innego rodzaju nagrody.
  3. Celem potwierdzenia chęci przyjęcia nagrody, powiadomiony Zwycięzca powinien odpowiedzieć pocztą elektroniczną na adres e-mail Organizatora w sposób określony w §3 ust. 4 Regulaminu.
  4. Przyznana Nagroda zostanie wysłana do Zwycięzcy na koszt Organizatora, na adres wskazany przez Zwycięzcę, na terenie Polski, w ciągu 14 dni roboczych od przesłania danych przez Zwycięzcę.
  5. Nagrody uzyskane przez Zwycięzców mają wyłącznie wartość symboliczną. W razie przypisania nagrodom wartości finansowej Organizator oświadcza, że każdorazowo nagrody w Konkursie będą o wartości nie przekraczającej kwoty 2.000,00 zł, o której mowa w art. 21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 1991 r. Nr 80, poz. 350, z późn. zm.), a konkurs jest z dziedziny sztuki, przez co nagrody są zwolnione od podatku dochodowego od osób fizycznych. W przypadku, gdyby nagroda nie podlegała jednak zwolnieniu od podatku Uczestnik jest zobowiązany do podania danych niezbędnych do rozliczenia podatku przez Organizatora pod rygorem utraty prawa do nagrody.

§5 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danach osobowych Uczestników jest Organizator.
  2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
    • organizacja, rozstrzygnięcie oraz poinformowanie o wynikach Konkursu, co stanowi prawnie uzasadniony interes Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako „RODO”), a w przypadku Zwycięzcy także w celu przyznania i rozliczenia nagrody (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
    • archiwizacja (cele dowodowe) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem Organizatora (art. 6 ust. 1 lit f RODO),
  3. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane podmiotom, którym Organizator powierzył do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  4. Dane osobowe Uczestników będą przechowywane do momentu rozstrzygnięcia Konkursu, chyba, że dalsze ich przechowywanie uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń lub celami archiwizacyjnymi określonych przepisami szczególnymi takimi jak chociażby ustawa o rachunkowości.
  5. Uczestnikowi przysługuje prawo do:
    • dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
    • sprostowania swoich nieprawidłowych danych;
    • ądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
    • żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO;
    • przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.
  6. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwia Uczestnikowi udział w Konkursie.
  8. Dane osobowe Uczestników nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

§6 PRAWA AUTORSKIE

  1. Organizator nabywa autorskie prawa majątkowe do nagrodzonych Zadań konkursowych Zwycięzców, na podstawie art. 921 § 3 Kodeksu cywilnego, na następujących polach eksploatacji:
    • stosowanie, wyświetlanie, przekazywanie i przechowywanie niezależnie od formatu, systemu lub standardu,
    • trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, niezależnie od formatu, systemu lub standardu, w tym wprowadzanie do pamięci komputera (HDD, SSD, RAM, pamięć wirtualna), do systemów teleinformatycznych (w tym systemów cloud computing), zwielokrotnianie techniką drukarską, reprograficzną, magnetyczną, analogową lub cyfrową na każdym nośniku, włączając w to także nośniki elektroniczne, optyczne, magnetyczne, dyskietki, płyty CD, DVD, Blu-ray), w tym także poprzez łączenie i zestawianie części dowolnie wybranych Zadań konkursowych, również w zakresie, w którym utrwalanie i zwielokrotnianie jest niezbędne dla wprowadzania, wyświetlania, odtwarzania, stosowania, zwielokrotniania, przekazywania i przechowywania Zadań konkursowych oraz trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie takich zapisów, włączając w to sporządzanie ich kopii oraz dowolne korzystanie i rozporządzanie tymi kopiami,
    • transmitowanie w telewizji, jak również w telewizjach kablowych oraz satelitarnych,
    • wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub najem oryginału albo egzemplarzy,
    • tworzenie nowych wersji i adaptacji (tłumaczenie, przystosowanie, zmianę układu lub jakiekolwiek inne zmiany),
    • publiczne rozpowszechnianie, w szczególności udostępnianie w ten sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w szczególności elektroniczne udostępnianie na żądanie,
    • rozpowszechnianie w sieci Internet oraz w sieciach zamkniętych, wykorzystywanie jako element witryn internetowych udostępnianych we wszelkich sieciach teleinformatycznych, w tym systemach cloud computing,
    • publiczne rozpowszechnianie, w szczególności udostępnianie w ten sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w szczególności elektroniczne udostępnianie na żądanie;
    • w zakresie przekazywania Zadań konkursowych za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym poprzez Internet – w dowolnym standardzie, systemie i formacie (w tym w szczególności poprzez dowolne ich wykorzystywanie na portalach społecznościowych i stronach www);
    • rozpowszechnianie w ramach serwisów społecznościowych w tym w szczególności, choć nie wyłącznie, na: TikTok, Instagram, Facebook, Twitter (X), LinkedIn, YouTube,
    • w zakresie nadawania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną lub za pośrednictwem satelity Zadań konkursowych utrwalonych w formie zapisu audiowizualnego;
    • prawo do wykorzystywania Zadań konkursowych do celów marketingowych lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, promocji sprzedaży, a także do oznaczenia lub identyfikacji produktów i usług oraz innych przejawów działalności, a także dla celów edukacyjnych lub szkoleniowych;
    • prawo do tworzenia nowych wersji i adaptacji (tłumaczenie, przystosowanie, zmianę układu lub jakiekolwiek inne zmiany);
    • prawo do rozporządzania Zadaniami konkursowymi i ich opracowaniami oraz prawo udostępniania ich do korzystania, w tym udzielania licencji na rzecz osób trzecich, na wszystkich polach eksploatacji określonych w Regulaminie;
    • prawa do rejestracji Zadań konkursowych jako znak towarowy we wszystkich klasach Klasyfikacji Nicejskiej wedle uznania Klienta oraz do uzyskania prawa ochronnego tak w Rzeczpospolitej Polskiej, jak i w dowolnym innym terytorium;
    • prawa do rejestracji Zadań konkursowych jako wzór przemysłowy oraz do uzyskania prawa ochronnego tak w Rzeczpospolitej Polskiej, jak i w dowolnym innym terytorium;
    • zezwolenie na tworzenie opracowań i przeróbek Zadań konkursowych oraz rozporządzanie i korzystanie z takich opracowań na wszystkich polach eksploatacji określonych w niniejszym Regulaminie,
    • prawo do wykorzystywania Zadań konkursowych do celów marketingowych lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, promocji sprzedaży, a także do oznaczenia lub identyfikacji produktów i usług oraz innych przejawów działalności, a także dla celów edukacyjnych lub szkoleniowych,
    • prawo do rozporządzania elementami składowymi Zadań konkursowych i ich opracowaniami oraz prawo udostępniania ich do korzystania, w tym udzielania licencji na rzecz osób trzecich,
    • użycie, utrwalanie, rozpowszechnianie oraz reprodukcja (za pomocą wszystkich technik, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową, wykonaniem odbitek, itd.) dla wszelkich celów, bez ograniczeń.
  2. Przeniesienie autorskich praw majątkowych obejmuje także prawo do wykonywania zależnych praw autorskich do całości lub części Zadania konkursowego. Zwycięzcy Konkursu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu przeniesienia autorskich praw majątkowych.
  3. Organizatorowi przysługuje prawo do anonimowego rozpowszechniania nagrodzonych Zadań konkursowych, prawo do decydowania o pierwszym udostępnieniu publiczności nagrodzonych Zadań konkursowych, a także prawo do sprawowania nadzoru nad sposobem korzystania z nich.

§7 REKLAMACJE

  1. Reklamacje związane z przebiegiem Konkursu Uczestnik może Zgłosić Organizatorowi w każdy sposób prawem przewidziany. Zaleca się jednak aby reklamację złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: salon@panmaterac.pl lub pisemnie na adres: Wizjo Sp. z o.o. al. Wyzwolenia 2, 35-501 Rzeszów.
  2. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania, informując Uczestnika niezwłocznie o jej wynikach.
  3. Zaleca się, aby reklamacja zawierała imię i nazwisko Uczestnika oraz odwołanie do danych zgłoszenia konkursowego, które umożliwią identyfikację tożsamości Uczestnika oraz dane do kontaktu z Uczestnikiem.

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin Konkursu dostępny będzie w czasie jego trwania do wglądu w siedzibie Organizatora oraz wraz z informacją o konkursie na profilu Facebook organizatora.
  2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony w trakcie trwania Konkursu z istotnych przyczyn organizacyjnych i prawnych. Zmiany te nie będą miały jednak wpływu na już nabyte uprawnienia Uczestników Konkursu. O każdorazowej zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani poprzez informacje udostępnioną w sposób, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu.
  3. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany ani organizowany przez serwis Facebook. Organizator zwalnia w całości serwis Facebook od jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Uczestników Konkursu.
  4. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać określonych w Regulaminie zasad Konkursu, jak również potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.
  5. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.
  6. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy Kodeks cywilny.