FAQ
Zwroty i reklamacje
Użytkowanie i właściwości materacy
Dostępność produktów
Obsługa Klienta
Dostawa
Płatności
Zamówienia i dane klienta
Oferta hotelowa
Zwroty i reklamacje
Jakie są warunki zwrotu i wymiany?
Przy zakupie internetowym klient ma możliwość odstąpienia od umowy do 30 dni od otrzymania towaru. Produkt nie musi być zapakowany oryginalnie jednak należy dołożyć starań do solidnego zabezpieczenia na czas transportu. Klient we własnym zakresie zleca oraz ponosi koszty odesłania produktu na magazyn główny w Rzeszowie.
Nie oferujemy usługi wymiany produktu jedynie zwrot.
Otrzymany przeze mnie produkt jest uszkodzony – co mam zrobić?
Uszkodzenie należy zgłosić drogą mailową wraz ze zdjęciami oraz opisem sytuacji, wiadomość prosimy o przesłanie na nasz mail: salon@panmaterac.pl.
Jak poprawnie złożyć reklamację?
Reklamację należy zgłosić drogą mailową na adres: reklamacje@panmaterac.pl Wiadomość powinna zawierać: datę pojawienia się wady, zdjęcie wady, opis i wyjaśnienie wady produktu, na podstawie której jest reklamowany. Dodatkowo należy dołączyć dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu.
Jeśli zakup został dokonany w sklepie stacjonarnym zgłoszenie należy wysłać do sklepu, gdzie dokonano zakupu towaru.
Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.
Czy towar zakupiony w sklepie stacjonarnym podlega zwrotowi?
Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi lub wymianie na inny model.
Użytkowanie i właściwości materacy
Jak dobrać odpowiedni materac?
Materac jest dobierany do budowy ciała przyszłych użytkowników na podstawie parametrów wagi i wzrostu. Obsługa sklepu Internetowego oraz salonów stacjonarnych pomaga dobrać właściwy model pod względem twardości.
Jaka jest długość gwarancji na nasze materace?
Uzależnione jest to od wytycznych pochodzących od producenta. Przy każdym produkcie na naszej stronie znajduje się odpowiednia adnotacja o długości okresu gwarancyjnego.
Czy materac może leżeć na podłodze?
Standardowy materac powinien być użytkowany na stelażu elastycznym, który zapewni nie tylko właściwe użytkowanie, ale również przewiewność wkładu materaca. Nie należy stosować materacy bezpośrednio na podłodze, ponieważ powoduje to uszkodzenie produktu oraz samej podłogi. Dodatkowo produkt traci gwarancję, ze względu na nieprawidłowe stosowanie.
Ile może być przechowywany materac w formie rolowanej?
Uzależnione jest to od wytycznych pochodzących od producenta. W przypadku chęci otrzymania konkretnej informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości mailowej na adres salon@panmaterac.pl.
Czy posiadacie okres testowania materacy?
Przy zakupach internetowych istnieje możliwość zwrotu materaca do 30 dni od dnia odebrania przesyłki. Nie oferujemy możliwości wymiany materacy w ramach jednego zamówienia.
Dostępność produktów
Jak sprawdzić dostępność produktu w sklepie stacjonarnym?
Na karcie produktowej na naszej stronie internetowej jest możliwość weryfikacji dostępności danego modelu na ekspozycji w salonach stacjonarnych. Klikając w przycisk “Wypróbuj w salonie” wyświetli się lista z dostępnością na ekspozycji danego materaca w salonach.
Dlaczego jest tak długi czas oczekiwania na dostępność niektórych produktów?
Współpracujemy z wieloma producentami, każdy z nich ma swój, wewnętrzny harmonogram produkcji i tym samym dostaw na nasz magazyn. Powoduje to iż na niektóre produkty czas oczekiwania może wynosić od kilku dni do kilku tygodni, dokładamy wszelkich starań aby Państwa zamówienia dostarczane były w możliwie jak najszybszym terminie.
Obsługa Klienta
Jakie są godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz sklepów stacjonarnych?
Biuro Obsługi Klienta pracuje w dni robocze od 8-21.00 oraz w sobotę od 10.00-18.00. Godziny pracy salonów są zamieszczone w zakładce “SALONY”.
Jak mogę skontaktować się z wybranym salonem?
Telefonicznie lub droga mailową. W zakładce “SALONY” jest lista wszystkich salonów z danymi kontaktowymi.
Dostawa
Czy odbieracie stare materace?
Nie realizujemy odbioru i utylizacji starych materacy.
Czy mogę wybrać datę dostawy/wysyłki zamówienia na konkretny dzień?
Oferujemy możliwość ustalenia daty wysyłki zamówienia, jednak w przypadku dostawy na konkretny dzień nie oferujemy takiej możliwości. Współpracujemy z wieloma przewoźnikami, nie mamy aż tak dużego wpływu na harmonogram dostaw zamówień do Państwa.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy jest bezpłatny na terenie całego kraju. Dodatkowo klient ma możliwość wykupienia usługi wniesienia w kwocie 80 zł.
W jakich godzinach są dostawy?
Dostawy realizowane są za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich i realizowane są w zależności od wysyłanego produktu.
Z jakich przewoźników korzystamy?
Współpracujemy z kilkoma przewoźnikami: GLS, Rohling SUUS, DTS-Zadbano oraz DPD. W zależności od regionu Polski dostawa może też być realizowana transportem własnym.
Płatności
Jakie są metody płatności? Czy są dostępne raty?
Zamówienie można opłacić na kilka sposobów. Poprzez Paynow, PayPo, przelew tradycyjny, gotówką przy odbiorze lub w formie ratalnej w Alior Bank lub Santander z dowolną ilością rat.
Co zrobić, jeśli nie powiodła się moja płatność za zamówienie?
Należy złożyć nowe zamówienie lub opłacić obecne przelewem tradycyjnym. W przypadku nowego zamówienia poprzednie zostanie automatycznie anulowane w ciągu 2-4 dni roboczych.
Czy mogę otrzymać rabat na pierwszy zakup?
Zapisując się do naszego newslettera można otrzymać rabat w wysokości 10% na pierwsze zamówienie.
Zamówienia i dane klienta
Jak sprawdzić status zamówienia?
W wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo link do śledzenia zamówienia.
Do mojego zamówienia nie został dołączony dokument sprzedaży – co robić?
Prosimy o wysłanie wiadomości na adres mailowy salon@panmaterac.pl lub dodanie adnotacji w komentarzu do zamówienia.
Jak poprawić błędne dane na fakturze?
W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę otrzymać duplikat faktury?
Tak, jest taka możliwość. Prosimy o kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości mailowej na adres salon@panmaterac.pl.
Czy muszę założyć konto żeby dokonać zakupu?
Nie jest konieczne założenie konta do zakupu internetowego. Wystarczy dodać produkt do koszyka, wypełnić formularz zamówienia i dokonać jednej z kilku form płatności.
W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Należy skontaktować się z działem BOK pod numerem telefonu 17 777 95 00 lub mailowo pod adresem salon@panmaterac.pl.
Zamówienia i dane klienta
Czy posiadacie ofertę hotelową?
Mamy możliwość przedstawienia oferty hotelowej po otrzymaniu drogą mailową informacji z wytycznymi do zamówienia: parametry produktu, ilość,budżet. Kontakt: dwb@panmaterac.pl.
Czy współpracujecie z Architektami wnętrz?
Posiadamy dział handlowy zajmujący się współpracą z projektantami i architektami, który udzieli wszystkich potrzebnych informacji. Kontakt: dwb@panmaterac.pl.